Nowy format reklam dla atrakcji turystycznych w Google Ads

Redaktor

Firmy działające w branży turystycznej zyskały nową szansę promocji, która stanowi odpowiedź koncernu zarządzającego najpopularniejszą wyszukiwarką na zmiany pandemiczne. Google Ads zostało wzbogacone o funkcje specjalne kierowane do właścicieli hotelów, restauracji, zarządców parków, muzeów itp. Zobacz, jak działa reklama z linkiem.

Nowe realia na rynku = nowe kampanie reklamowe

Pandemia koronawirusa przewartościowała myślenie wielu klientów. Najbardziej jest to zauważalne w sektorze związanym z odpoczynkiem i rekreacją. Wiele osób przestało interesować się zagranicznymi wyjazdami i zaczęło szukać możliwości spędzenia atrakcyjnie czasu w pobliżu miejsca zamieszkania, uznając to za o wiele bezpieczniejszą formę relaksu.

Widać to po wzroście użycia fraz turystycznych z doprecyzowaniem „w okolicy”. W związku z tym pojawiło się zapotrzebowanie na innowacyjne kampanie reklamowe, z których obecnie można już korzystać.

Czym jest reklama z linkiem?

Jest to płatna forma promocji firmy, która została udostępniona podmiotom działającym w turystyce. Jej założeniem jest ułatwienie prowadzania tego typu biznesu, stworzenie warunków do szybkiej poprawy sytuacji przedsiębiorstwa z branży, która przecież ucierpiała bardzo dotkliwie przez lockdowny.

Klient może wykupić innowacyjne kampanie Google AdWords, które powiążą jego organizację z lokalnymi atrakcjami. Dzięki temu po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła, np.: „co warto zwiedzić w pobliżu Warszawy” czy „atrakcje w okolicy Lublina” wyświetli się reklama z linkiem prowadzącym do strony, na której można kupić bilety wstępu do muzeum działającego np. w pałacu w Nieborowie lub polecającym witryny umożliwiające zarezerwowanie spływu kajakowego na rzece Wieprz.

Zalety „turystycznego” Google Ads

Korzyściami płynącymi z inwestowania w taką kampanię reklamową są oczywiście: zwiększenie widoczności w wyszukiwarce, a tym samym dotarcie do szerokiego grona klientów. Co więcej, olbrzymim plusem takich reklam z linkami jest kierowanie komunikatu marketingowego do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą, a to znacznie zwiększa szanse, że zdecydują się oni na akcję (np. zakup biletu). Dzięki temu narzędziu w odpowiedzi na zapytanie użytkownika promowane są nie tylko lokalne atrakcje turystyczne, ale również firmy, które umożliwiają ich zwiedzanie.

Promuj się z najlepszymi

Nowy format Google Ads jest skuteczny, jeśli jest odpowiednio przygotowany. Ważny jest wygląd i warstwa perswazyjna. Dlatego, chcąc osiągnąć sukces i zwiększyć sprzedaż w swojej firmie, warto stawiać na pomoc doświadczonych fachowców. Specjaliści tak zaprojektują kampanie reklamowe, by przyniosły one oczekiwany rezultat.

Next Post

Linki sponsorowane - skuteczny sposób na reklamę w sieci

Ruch na stronie to czynnik wpływający na wskaźnik sprzedaży. Jeśli klient nie wejdzie na witrynę, nie będzie miał możliwości zapoznania się z ofertą, a tym samym dokonania zakupu. Dlatego należy dbać o widoczność w wyszukiwarce. W jej zapewnieniu pomagają kampanie reklamowe, czyli Google Adwords i linki sponsorowane. Sprawdź, czym one […]
Google Adwords