Linki sponsorowane – skuteczny sposób na reklamę w sieci

Redaktor

Ruch na stronie to czynnik wpływający na wskaźnik sprzedaży. Jeśli klient nie wejdzie na witrynę, nie będzie miał możliwości zapoznania się z ofertą, a tym samym dokonania zakupu. Dlatego należy dbać o widoczność w wyszukiwarce. W jej zapewnieniu pomagają kampanie reklamowe, czyli Google Adwords i linki sponsorowane. Sprawdź, czym one są.

Wyniki w wyszukiwarce

Użytkownik sieci wpisujący w pasek wyszukiwania pewną frazę kluczową uzyskuje odpowiedzi w formie listy odnośników prowadzących do stron, na których powinien znaleźć usługę lub produkt, jaki go interesuje. Są to tzw. wyniki. Dzielą się one na organiczne oraz nieorganiczne. Te pierwsze stanowią efekt pozycjonowania, drugie są rezultatem płatnych kampanii reklamowych, czyli Adsów.

W internecie panuje prosta zasada, którą niezmiennie potwierdzają badania marketingowe. Według niej im wyższe miejsce we wskazaniach wyszukiwarki zajmuje dany odnośnik, tym więcej wejść notuje witryna. Dlatego warto starać się o to, by zdobyć przynajmniej top 10, a najlepiej „podium” i poprawić liczbę odwiedzin. Najszybciej ten cel można osiągnąć linkami sponsorowanymi. Czym one są?

Linki sponsorowane – co to takiego?

Pozycjonowanie jest procesem długotrwałym. Przynosi wiele korzyści, ale należy uzbroić się w cierpliwość, bo na pierwsze sukcesy trzeba poczekać. Walka z konkurencją nie jest łatwa. Dlatego, jeśli czas gra nadrzędną rolę, lepiej postawić na linki sponsorowane. Jest to jedno z narzędzi Google Adwords.

Tego typu kampanie reklamowe gwarantują wysoką lokatę na liście odpowiedzi wyszukiwarki w formie opłaconego miejsca. Najczęściej odnośniki wyświetlane są na samej górze, nad wynikami organicznymi, co zapewnia stronie widoczność i przekłada się na jej odwiedzanie przez użytkowników.

Dlaczego warto stawiać na płatne kampanie reklamowe?

Największą zaletą kampanii reklamowych jest szybki efekt. Wykupienie atrakcyjnej strefy w Google przynosi założony rezultat niemal natychmiastowo. Jest to zatem szansa na błyskawiczne zaistnienie w sieci i dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Realnymi korzyściami tego są:

  • większy ruch na stronie,
  • zaistnienie w świadomości klientów,
  • budowanie rozpoznawalności i pozytywnego wizerunku marki,
  • finalnie znaczny wzrost sprzedaży i poprawa wyników finansowych.

Właśnie z tych powodów warto promować się w internecie przy pomocy linków sponsorowanych.

Postaw na współpracę z fachowcami!

Jeżeli potrzebujesz skutecznej reklamy w internecie, działaj wyłącznie z fachowcami. Korzystaj z ofert najlepszych agencji marketingowych, a szybko odczujesz pozytywne zmiany w swojej firmie. Najlepiej jest łączyć korzystanie z kilku technik Google AdWords. Doświadczeni specjaliści są w stanie w krótkim czasie dotrzeć do wielu konsumentów.