Nowy format reklam dla atrakcji turystycznych w Google Ads
Firmy działające w branży turystycznej zyskały nową szansę promocji, która stanowi odpowiedź koncernu zarządzającego najpopularniejszą wyszukiwarką na zmiany pandemiczne. Google Ads zostało wzbogacone o funkcje specjalne kierowane do właścicieli hotelów, restauracji, zarządców parków, muzeów itp. Zobacz, jak działa reklama z linkiem.
Nowe realia na rynku = nowe kampanie reklamowe
Pandemia koronawirusa przewartościowała myślenie wielu klientów. Najbardziej jest to zauważalne w sektorze związanym z odpoczynkiem i rekreacją. Wiele osób przestało interesować się zagranicznymi wyjazdami i zaczęło szukać możliwości spędzenia atrakcyjnie czasu w pobliżu miejsca zamieszkania, uznając to za o wiele bezpieczniejszą formę relaksu. Widać to po wzroście użycia fraz turystycznych z doprecyzowaniem "w okolicy". W związku z tym pojawiło się zapotrzebowanie na innowacyjne kampanie reklamowe, z których obecnie można już korzystać.Czym jest reklama z linkiem?
Jest to płatna forma promocji firmy, która została udostępniona podmiotom działającym w turystyce. Jej założeniem jest ułatwienie prowadzania tego typu biznesu, stworzenie warunków do szybkiej poprawy sytuacji przedsiębiorstwa z branży, która przecież ucierpiała bardzo dotkliwie przez lockdowny. Klient może wykupić innowacyjne kampanie Google AdWords, które powiążą jego organizację z lokalnymi atrakcjami. Dzięki temu po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła, np.: "co warto zwiedzić w pobliżu Warszawy" czy "atrakcje w okolicy Lublina" wyświetli się reklama z linkiem prowadzącym do strony, na której można kupić bilety wstępu do muzeum działającego np. w pałacu w Nieborowie lub polecającym witryny umożliwiające zarezerwowanie spływu kajakowego na rzece Wieprz.Zalety "turystycznego" Google Ads
Korzyściami płynącymi z inwestowania w taką kampanię reklamową są oczywiście: zwiększenie widoczności w wyszukiwarce, a tym samym dotarcie do szerokiego grona klientów. Co więcej, olbrzymim plusem takich reklam z linkami jest kierowanie komunikatu marketingowego do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą, a to znacznie zwiększa szanse, że zdecydują się oni na akcję (np. zakup biletu). Dzięki temu narzędziu w odpowiedzi na zapytanie użytkownika promowane są nie tylko lokalne atrakcje turystyczne, ale również firmy, które umożliwiają ich zwiedzanie.Promuj się z najlepszymi
Nowy format Google Ads jest skuteczny, jeśli jest odpowiednio przygotowany. Ważny jest wygląd i warstwa perswazyjna. Dlatego, chcąc osiągnąć sukces i zwiększyć sprzedaż w swojej firmie, warto stawiać na pomoc doświadczonych fachowców. Specjaliści tak zaprojektują kampanie reklamowe, by przyniosły one oczekiwany rezultat.Polecane artykuły
Rollery i inne akcesoria sportowe — co warto wybrać?
Z pewnością podczas treningu najważniejsza jest motywacja i konsekwencja, przyda się też odpowiedni strój. Wszelkie inne elementy mają znacząco mniejsze znaczenie. Bez względu na to, czy ćwiczy się na siłowni, czy we własnym domu, można osiągać tak samo dobre efekty, trzeba tylko być systematycznym.
Jak wybrać odpowiedni ekran projekcyjny?
Nowoczesne projektory multimedialne zapewniają dobrą jakość obrazu. Aby jednak osiągnąć idealne, profesjonalne efekty warto sięgnąć po ekran projekcyjny. Tego typu konstrukcje mają specjalną, gładką powierzchnię, która skupia światło, gwarantując niezrównaną szczegółowość przedstawianych scen czy na
Jak wybrać bieżnik na stół?
Przykrycie blatu stolika kawowego czy mebla znajdującego się w jadalni to prosty sposób na ukrycie jego mankamentów, ale też dodanie mu uroku czy nawet zmianę jego stylu. Tekstylia wprowadzają także do pomieszczeń pożądany klimat, na przykład domowej przytulności, warto je zatem stosować. Godny uwag
Jaki rodzaj ekranów projekcyjnych wybrać?
Bez wątpienia wyświetlany przez projektor obraz musi być umieszczony na odpowiedniej powierzchni, co zapewni bardzo dobrą czytelność. Ważnym elementem wyposażenia sali konferencyjnych i wykładowych, klas, a także coraz częściej domowych salonów, staje się więc ekran projekcyjny. Warto dowiedzieć się